Dagtrip Yokyakarta 27 maart - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Willem Eilander - WaarBenJij.nu Dagtrip Yokyakarta 27 maart - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Willem Eilander - WaarBenJij.nu

Dagtrip Yokyakarta 27 maart

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Willem

02 April 2016 | Indonesië, Soerabaja

Om 22:30 in de avond vertrokken Sandra en ik met de nachtbus naar YokYakarta. De reis zou 8 uur duren en overdag zouden we de tempels van Borobodur en Prambanan. Gezegd moet worden dat het inderdaad prachtige tempels zijn maar het is momenteel inderdaad een aardige toeristische attractie. Het maken van een foto van slechts de tempels zonder andere toeristen is nog vrij lastig.

Bij de tweede Tempel die ik bezocht met Kelsey een Schotse backpackster die we bij de andere temple bezocht hebben kregen we een gratis rondleiding van twee meisjes die gids in opleiding waren en aan de beheersing van de engelse taal moesten werken. (Sandra ging niet mee naar deze temple omdat ze deze al eerder had gezien, ondanks dat zij maar 30.000 Rp / 2,5 euro hoefde te betalen als locale bevolking tegen 234.000 Rp/ 17 euro die ik moest betalen. Kelsey was overigens als student en met een combi ticket voor beide tempels slechts 195.000 Rp kwijt terwijl ik 490.000 heb betaald. Had toch mijn oude studentenkaart moeten meenemen :P.

savonds gegeten in de stad en nog even langs alle gezxellige winkeltjes in het centrum en om 23:00 terug met de nachtbus. Om 5:30 haalde Benny ons weer op, snel naar huis een douche en lekker slapen.

Morgen 28 maart klaarmaken om naar Bali te gaan. En dan begint mijn reis echt alleen

  • 03 April 2016 - 10:25

    Erik:

    He vriend, leuk om stukjes te lezen over je belevenissen. Je maakt ook met iedereen vrienden daar he :de
    Veel plezier op Bali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Soerabaja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2016

Kuala Lumpur

03 Mei 2016

Kuala Lumpur

03 Mei 2016

Singapore

03 Mei 2016

Gili Islands

13 April 2016

En dan gaat de reis echt beginnen
Willem

Middels deze site zal ik een poging wagen om jullie op de hoogte te houden van mijn backpackreis. Ik vertrek 17-03-2016 Richting Jakarta Indonesië. En de verwachting is om rond 18 Augustus terug te keren.

Actief sinds 20 Maart 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2722

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

20 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: