Gili Islands - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willem Eilander - WaarBenJij.nu Gili Islands - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willem Eilander - WaarBenJij.nu

Gili Islands

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Willem

03 Mei 2016 | Indonesië, Gili Trawangan

11 april t/m 16 April Gili Islands

Veilig aangekomen in de Beach Bungalow waar ik een driepersoonskamer had met Katrien en Philipp. Na een lange reis was het tijd om te douchen maar tot mijn verbazing was het slotje van mijn flight back gehaald. Na openmaken van de backpack en de vondst van een aantal stringetjes en BH's had ik toch sterk het vermopeden dat dit niet mijn backpack was. Kortom de hele backpack leeg gehsaald om te achterhalen wiens backpack ik had. Een aantal Deense vlaggetjes en een foto van drie meisjes rond de 20 was alle informatie die ik had. Na 5 minuten rondslenteren vroeg een ober of ik honger had en wilde eten. "homger, nee ik heb geen honger ik ben op zoek naar een Deens meisje van een jaar of 20 met mijn backpack" "oh die liepen hier net langs ze zijn met zijn drieen zo drie minuten geledendie kant opgelopen" en Zodoende had ik binnen een kwartier mijn bakcpack gelukkig terug.

Dit eiland bleek vooral een party eiland te zijn waar de jongeren bierpong speelden, flink zuipen en vooral feesten. Ondanks dat ik er nog jong uitzie was dat toch een beetje overdreven. De volgende dag arriveerden ook
Witali en Veronica op het eiland en sloot Maria (Duitsland) aan bij onze groep. Met zijn 6 huurden we fietsen en gingen op ontdekking op het eiland, lekker zwemmen, foto's maken en savonds met een fles wodka op het strand ons vermaken.

14 en 15 April Gili Air
Gili air was volgens Maria iets rustiger en dus besloot ik om met Maria Witali en Veronica naar Gili air te gaan. Ik had nog drie dagen voordat mijn visum zou verlopen. tijdens de reis leerde we Aida (Frankrijk) en Telka (Duitsland) kennen. Met zijn zessen huurden we drie twee-persoons bungallows en genoten twee dagen op het strand van de rust en het heerlijke water. Maar nu had ik toch echt wel genoeg stranddagen en was het tijd om verder te gaan. Op naar Singapore waar ik een oude bekende (Diane) zou treffen.